© 2017 Spektra Bilişim Ltd
 
 
 

DOĞRU ANLAMA

Firmanız ya da markanız için bir şeyler yapacaksak öncelikle sizi doğru anlamamız gerekiyor. Hedeflerinizi, niyetlerinizi, gelecek planlarınızı, şuan ki durumunuzu, mahallirakiplerinizi soracağız. Buradaki soruların temel amacı sizi daha doğru anlayıp daha doğru yönlendirebilmek içindir. Sizi ya da markanızın durumunu doğru anlayamadan yapılabilecek hiçbir iş hedefe doğru net adımlarla yürüyemeyecektir.

 
 

DOĞRU ANALİZ

Diğer iletişim kanalları da öyledir ama günümüzde  web siteleri ciddi bir “hedef odaklı” silah durumundadır. Bu hedef diğerini gözardı etmeden öncelik olarak hedef konum ya da hedef kitle üzerinden planlanır. Örneğin serçe avlamaya domuz kurşunu ile ya da fil avlamaya havalı saçma atan bir tüfekle gidilmez. Sizi doğru anlamışsak bu ayrımı biz yapar sizinle konuşarak bu planlamayı yapmak üzere analiz ederiz.

DOĞRU STRATEJİ

Doğru anlaşılma ve doğru analiz sonucu ortaya doğru bir iş çıkacaktır zaten. Buraya kadar her şey doğru da olsa asla yeterli değildir. Karanlıkta göz kırpmak istenmiyorsa bu doğru işin hedef kitleye doğru bir şekilde ulaşması da gerekmektedir. Bu anlamda doğru strateji ile yapılan işin kazanca dönüşmesi için yapılacak strateji planlamasında  da Spektra hep yanınızda olacaktır. Gerek arama motorlarında gerek sosyal medyada gerekse diğer iletişim kanallarında doğru bütçe planlaması ve medya iletişimi konularında 20 yıllık deneyimimizi sizinle cimri olmadan paylaşacağız.